Eşarp Bağlama Sanatı

Eşarp Bağlama Sanatı
23.04.2008
662
A+
A-

Daha önce Eşarbın boyuna bağlanması ile ilgili modeller bağlama yöntemiyle birlikte BURADA tanıtılmıştı.

Bu bölümde eşarbın başı örtecek şekilde değişik bağlama medellerini bulacaksınız. Eşarp bağlamak sanattır.

Bu bölümdeki resimler kaldırıldı ve örnek olarak seçilenler flash şeklinde yayınlandı. Küçük önizleme resimlerine tıklayarak değişik eşarp modellerinin görünümlerine ulaşabilirsiniz.

YORUMLAR
  1. isra nur dedi ki:

    ✋Tesettür tarz değil FARZ dır…

  2. cevo dedi ki:

    yaa nasıl bağlıyorlar şu eşarbı 5 yıldır kapalıyım hala öğrenemedim.eşarp tokası kullanıyorum,önü yamru yumru oluyor.rüzgarda bi sağa bi sola uçuyor tepesi.çok çirkin görünüyor.eşarbın önüne birşey mi koyuyorsunuz rüzgarda bozulmuyor?

  3. ceren dedi ki:

    benim yaptıklarım daha güzel gelin benden öğrenin

  4. merve yönyol dedi ki:

    yaa bazılarını çok beğendim ama nasıl yapmışlar göremezmiyiz yaa :(((

  5. neo dedi ki:

    kapalı olmakta yetmiyo gerçekten bence şunu bir anlasak rabbimiz bizi yarattı itat etmememiz kendi kendimizi cezalandırmamız tavsiyem 18 yaşındaki gencin kabir azabı videosunu internetten izleyin

  6. kübra dedi ki:

    ben daha iyilerini biliyom sizinkiler çok demode artık ve orta yaşlılar öyle takıyo biraz modern olun

    1. selin dedi ki:

      banada öğretrmsn

  7. nur dedi ki:

    arkadaşlar bir kaçtanesi uyumsuz öbürleri gayet normal

  8. ceylan dedi ki:

    tebrik ederim yapmış olduğunuz tasarımlar icin ben bundan uc yıl sonra ınşallah ortunmeyi duşunuyorum o zamana kadar daha guzel tasarımlarınızı bekliyorum

  9. neriman dedi ki:

    hic birinizin yorum ve goruşlerini begenmedim sacmalamaktan vazgecin ayrica ben cok beğendim tamam mi

  10. elif dedi ki:

    bazıları gerçekten çom güzel deniycem ama bazılarına kapanmak denirse yani çok ktü saç göründükten sonra kapanmanın ne anlamı var

  11. merve dedi ki:

    İkrah tavsiyelerin için çok tşk ederm. ben yni kapanıcam ama önü filmle çok kötü duruyor.bnm bir arkadaşım eşarplarda çamaşır kolası kullanıyor ve eşarp sertleşince çok güzel oluyor.. ama süngeri hiç denemedim bşka bild. yöntemler varsa ve yazabilirsn çok sevinirim

  12. insanlar kapalı da açıkta allahın yolunda kimse rabbini ne kadar sevdigini bilemez kapanmaya gelince peygamber zamanında bez parçaları vardı esap degil hatırlatayım dedim bende kapandım ama insan kapanmayla bitmiyooo çok gördüm kapalı ama açıp açop başörtü meydan yerde düzelteni usulsüz bu bilinçsizlik

    1. beyza dedi ki:

      lütfen arkadaşlar herkes bnm bu msn kaydetsin

  13. kutsal dedi ki:

    bence eskiden ötleydi simdi baş örtü var insanlar önceki yıllar bu mmoda bu esarp yoktu bunlarda eski yeni moda kapanmak insanların içinde ki islam açık ta allaha inanıyo kapalıda emir kadın kapalı diyoo görev bu rabbim açık kapalı diye ayrılmaz düzgün olması gerekir sizi kınıyorum

  14. fatoş dedi ki:

    sacmalık bencede bu nasııııııı örtünmee yhaa böle insanlarr türbanı kırletıyo baska sey yapmıyolar bızde kektık yhaa ye4dık bu kapanma seklını ……… gülüyorumm sadecee

  15. eda dedi ki:

    bu ne saçmalıktır ya saçın yarısı dışarda uçlarını tek kapatmışlar buna örtünme denmez çok saçma allah için kapanacaksan saçın hepsini kapatmak gerekiyo valla ben böyle örtü şekillerini gördükçe sinir oluyorum pes valla kınıyorum sizi

  16. büşra dedi ki:

    benim bildigim esarp susu için deyil allah emrettigi için takılır ve sadece saçların uçları kapatımaz yuzunun etrafı kapatılr tabi saçlarda yuh yani bidaha bu siteye girmiycem

  17. leyla dedi ki:

    hiç beğenmedim……..

1 3 4 5